vineri, 20 iunie 2008

Changes.

15 ianuarie 2008...

... iar e prea multa dezordine in mintea lui Tommy...

"Tommy, Tommy, snap out of it!!..." Tommy deschise ochii si privi in jur.
"Mickey, ce s-a intamplat cu mine? Ma simt atat de confuza... Ce se intampla? Nu inteleg." Ochii lui Tommy se umplura din nou de lacrimi, ca de nenumaratele ori in ultimele cateva luni. Incepu sa planga fara sa isi dea seama ce e cu ea,ce se intampla in jurul ei. Mickey o lua in brate si o mangaie pe par.

"Ooof copilule, Iar e vorba de Luca?"
"De parca n-ai sti. N-am mai vorbit cu el de atata timp... imi e atat de dor de el. Mi-e dor sa ma uit in ochii lui caprui..." O lacrima aluneca pe obrazul sau mic si imbujorat ajungand pana undeva sub gurita sa de obicei foarte zambitoare. Ochii sai caprui se pierdura in cei ai lui Mickey care o priveau neajutorati de undeva din spatele ochelarilor cu rame "Solano".

"Cum pot sa te ajut mai? Am cum?"
"Nu prea cred... Doar daca nu ai descoperit cumva buretele-de-sters-baietii-imbecili-de-pe-fata-pamantului, ceea ce nu cred, as fi aflat” spuse ea zambind. “
Dar, lasa asta... Tu, ai mai vorbit cu Jess? Ceva nou?"
"Tommy, nu incerca sa schimbi subiectul, stiu ca arzi de nerabdare sa vorbesti cu cineva despre asta. Iar eu sunt aici. Aici si acum. Ce ai de gand sa faci pana la urma? Te duci sa te intalnesti cu el?"
"Stii ce? Uite, de-a naibii o sa ma duc! Daca el abia acum, dupa 3 luni de cand a renuntat la noi isi da seama ca tine la mine si vrea sa continuam, sa-si ia la revedere. Eu n-am sa-i ofer o a doua sansa asa cum isi doreste el. Am de gand doar sa ma joc putin."

"Dar Tommy... Tu nu erai asa."

"Nici un "dar" Mickey. Da, stiu, inca mai tin la el enorm, dar asta nu inseamna ca o sa fiu marioneta lui. Si, in plus, am si eu demnitatea mea."
"Asta inseamna ca renunti?"
"Pana in momentul de fata, da."
"Si cu David cum ramane? Te-ai mai gandit si la el?"

"Pai, stii cum e. Ca intotdeauna. Sunt sigura ca nu s-ar uita niciodata la mine. I mean, look at me. Cine ar putea vreodata sa ma placa vreodata...


... Asa cum sunt eu,de fapt?..."

Niciun comentariu: