miercuri, 17 martie 2010

Ce s-ar intampla daca... ? :)

M-am trezit si in dimineata asta cu o intarziere de cam 20 de minute, asa cum fac de fiecare data. Am sarit efectiv din pat la vederea ceasului care arata aproape ora 7, mi-am luat hainele si am fugit la dus, ca alta metoda de trezire mai rapida nu cred ca am gasit in 3 ani de zile. In timp ce ma imbracam, am insfacat si o felie de placinta, am mancat-o, am incuiat usa si am fugit pe scari, pana cand, iesind pe usa blocului, am alunecat si am cazut in fund. Am ramas acolo cateva secunde, zambind. Oricine ar fi trecut si m-ar fi vazut in ipostaza respective m-ar fi considerat nebuna, si oricine s-ar fi aflat in locul meu, ar fi injurat de mama focului in momentul acela. M-am ridicat de jos, m-am scuturat de praf si mi-am continuat drumul, si mai grabita decat pana atunci. In timp ce alergam dupa 619 probabil (lenea din mine e prea mare dimineata incat sa merg o statie INTREAGA pana la metrou pe jos) m-am gandit cum ar fi fost ziua mea daca n-as fi cazut. Ce ar fi fost daca?... cred ca e intrebarea pe care fetele si-o pun cel mai des posibil. Ce ar fi fost daca nu as fi cazut? Pai, in mod sigur as fi patit altceva, dar parca totusi nu m-ar mai fi durut. Sau ce ar fi daca iarasi ar fi greva la metrou? Am merge pe jos la liceu, facultate, servici, cimitir, etc. Sau (asta e preferata mea) ce s-ar intampla daca el mi-ar zambi? Sunt atat de multe intrebari cu atat de multe raspunsuri incat atunci cand vrei sa le insiri pe o foaie de hartie, nu iti mai vine nici unul in minte. Chiar, voi v-ati pus astazi intrebarea “ce s-ar intampla daca…?”

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu mi-am pus alta intrebare si o stii prea bine:D

Cartita de metrou SRL spunea...

well.every day of my life i am questioning myself "what would happen if..."....and no answer,as you,sure,know.only if,you are some psychic,or a someone who can go back in the past